18.12.11

somnis de Nadal.... Xmas dreams...


... la setmana passada vam començar a fer uns guarniments per l'arbre de Nadal amb el meu fill gran i avui n'hem acabat més.
...we started this Xmas decorations last week with my oldest son and today we finished a few more today





La veritat és que no tenen massa tècnica, de fet hem improvitsat les formes i la combinació de colors sobre la marxa, el resultat es força acceptable. M'encanta quan m'ajuden i, no em puc queixar, ho fan tot sovint... Treure i posar les coses al rentaplats els hi encanta!!!! Que monos!!!!

Actually we did not use any technique; neither a pattern, we have chosen colors and shapes on the way. We are proud of how it ended up! I love when they help me, and I cannot complain, they do it quite often. They have lots of fun with the dishwasher!!! They are so cute!!!

bons somnis de diumenge...
good Sunday dreams...

                                                                                               

4 comentaris:

  1. Molts bonics els adornos del arbre.

    M'agrada el que tens.

    :) Olga

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Olga!
    Avui m’he posat a seguir el teu bloc que no coneixia!! També m’ha agradat molt, prometo deixar-te molts i molts comentaris!!!
    Gràcies i bones festes,

    S.

    ResponElimina
  3. Hola Susana .... me parece que tienes un blog divino y esos detalles para decorar el hogar son muy bonitos y tienen más valor si los haces con tu hijo...Re felicito y te quedo muy agradecida por tu visita ...
    Te deseo :

    Bon Nadal ,, y petons

    ResponElimina
  4. Hola Susana, doncs et van quedar força bé per haver-ho improvisat... de vegades és quan surten millor les coses ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...