27.9.12

...paid Mediterrani. / ...Mediterranean plaid.

...el temps no acompanya però jo us segueixo ensenyant projectes que he fet aquest estiu.
...ahir us ensenyava el cistell per anar a la platja i avui us presento un plaid de sofà que vaig fer a l'agost per si refresca a les nits mentre prenem un te a la terrassa. La veritat és que no l'hem fet servir perquè la calor no va afluixar ni a les nits però així el tenim.

...weather is not the most appropriate but I keep showing you my summer projects.
...yesterday I showed you a basket to go to the beach and today I want to present you a plaid that I did also in August for those nights when refreshes while we have a cup of tea in our terrace. Actually, we did not use it at all because we had a very hot summer. Oh well, we now have it ready for next year.

 
 
 
 
...la composició me la vaig inventar sobre la marxa. Gràcies Montse del TM per guardar-me un retall de la tela de les casetes de platja!!!
 
...I tried several ways and at the end this is the result. Thanks Montser form TM to save me a piece of fabric with beach houses!!!
 

 
 
...el darrera el vaig fer amb una tela de la mateixa col·lecció que és una monada.
...for the back I used a fabric of the same collection that is so cute. 
 
 
 
...ara que comença el fred ja la podrem fer servir.
...now that it is a bit colder we can use it.
 
Bona nit i bons somnis.
Good night and good dreams.
 
 

16 comentaris:

  1. Ja ho deia jo ahir...has tornat ben fort! Aquesta colxa és mooolt maca!! M'encanta! Ara que arriba una mica la fresca, segur que us serà molt útil.
    Una abraçada i fins aviat!

    ResponElimina
  2. Benvinguda guapi!!! I veig que amb mooolta força!
    Quin plaid pel sofà més xulo!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Susana és preciosa!! m'encanta. Aquesta col·lecció de robes és molt bònica. Igual que la Júlia et dic benvinguda, ja trobava a faltar les teves labors!! com has treballat aquest estiu!

    ResponElimina
  4. Que bonic! i quina frescor que transmet!!! m'agrada molt! una abraçada!

    ResponElimina
  5. És molt bonic. I segur que com que ja ha vingut una mica de fred, ja la fas servir.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Que bonica, m'encanta la roba de les casetes de platja. Una abraçada

    ResponElimina
  7. Aquesta roba de les casetes és una monada i la del darrera hi queda genial ! Quina artista ... t'ha quedat molt i molt bé i entenc les ganes d'estrenar-la perquè és molt bonica !!
    1 petó

    ResponElimina
  8. PRECIÓS DE DEBÒ...no hi ha res que facis i no m'agradi,però és que aquest plaid el trobo una passada Susana! La composició genial...i a més encara et diré una altra cosa que em fa recordar aquesta labor...el dia que vas anar a comprar la tela de les casetes jo era al Tela cosint la colxa dels animals, te'n recordes? ;) fins aviat guapa!

    ResponElimina
  9. Es molt bonic. Tens unes mans mans espectaculas, encara que no l'aixis estrenat. Segur que haviat cambiarà el temps i el podràs estrenar.
    Petonets i Bon Cap de Setmana

    ResponElimina
  10. Hola! jo et vaig "trobar" just abans de l'estiu, i ja trobava a faltar els teus posts! VAig seguir molt entretinguda el tutorial de ganxet XXL i al final d'agost ja me'n vaig sortir amb un cistellet ben mono! Gràcies!

    Preciós el bolso i el plaid!
    maria

    ResponElimina
  11. T'ha quedat molt bonic! la combinació de teles és fantàstica i ben trobades. Llàstima no haver-la pogut estrenar... fins aviat

    ResponElimina
  12. Susana, te quedó genial la colchita por ambos lados!!! me encanta la combinación de telas que usaste para hacerla. Un besote cielo

    ResponElimina
  13. ¡Es preciosoooo, Susana!
    Me gustan mucho las telas que has utilizado y el detalle de que también te has esmerado con la parte trasera, un quilt ideal para estos primeros frios.
    Besotes y feliz fin de semana!

    ResponElimina
  14. T'ha quedat un plaid molt bonic. M'agrada la combinació de les teles.
    Petons i bon cap de setmana !!!

    ResponElimina
  15. M'encanta!!! jo tb tinc aquestes teles i la veritat és que donen molt de joc. Són una monada! Enhorabona!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...