4.4.13

... tovalloes de somni II. / ... towel dreams II.

...d'aquí:
...from here:


...a aquí:
...to here:



Només cal:
tovalloes del Zara Home + etiquetes del TM + segells de goma del Raima = espectacular!!!

You only need:
towels from Zara Home + fabric from TM + and rubber stamps from Raima = spectacular!!!

 
 
 
 
I molta imaginació!!!
And lots of creativity!!!
 
 
 
 
 
Gràcies per passar per aquí!
Bona nit i bons somnis!!!
 
Thank you for stopping by!!!
Good night and good dreams!!! 
 

16 comentaris:

  1. Susana te quedó genial este juego de toallas, así da gusto ducharse!!! un besote guapa

    ResponElimina
  2. Espectaculars són poc reina....M'ENCANTEEEEEEEEEEEEN!!!!! Ets la reina de les tovalloles customitzades!!!! Muaks!!!

    ResponElimina
  3. MOLT XULEEEESSS!!!! i originals!!!!
    M'agraden molt.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  4. Uuaaauuu!!! Són fantàstiques! Quines aplicacions més boniques i originals.
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Amb els ingredients que has utilitzat t'han quedat fantàstiques!!!! quina passada de towels!!!! Petons

    ResponElimina
  6. Unes tovalloles molt originals.
    Petons !!

    ResponElimina
  7. Molt bona pensada tan quedat unes tovalloles molt xules. M'encanten;)

    ResponElimina
  8. Susana, ja sé que tens més de 200 seguidors, però no puc evitar donar-te el premi... m'encanta aquest bloc! Passa a recollir-lo pel meu:

    http://unraconetalmon.blogspot.com.es/2013/04/i-un-altre-premi-liebster-award.html

    Enhorabona!

    ResponElimina
  9. Tens tota la raó....són espectaculars!! M'agraden molt!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Xulissimes !!! m'encanten ... quina bona idea!!
    Ptns

    ResponElimina
  11. Uauuuuuu!!! Quina passada m'encanten!! Desprenen creativitat per un "tubo", jejeje... Molt però que molt bé!!

    ResponElimina
  12. Hola,

    Quina passada son monisimas!!!!!

    Un peto Raquel i Neus

    ResponElimina
  13. Preciosas! Qué buena idea! Gracias por compartirla

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...