28.9.13

...somnis retrobats. / ...reconnected dreams.

Hooooola!!! Quant temps oi? A mi m'ha semblat una eternitat i us he trobat molt a faltar. Tota una estació sense publicar, que no sense cosir!!! Ha estat una temporada difícil però a partir d'ara espero que tot vagi a millor i pugui seguir gaudint de la vostra companyia. De fet, no he deixat de cosir -la millor teràpia- i poc a poc us aniré ensenyant el que he fet. També m'ha ajudat molt veure tot el que feu, m'ha animat a cosir quan no sempre en tenia ganes. Gràcies i seguiu així, cracks!

Hello!!!! Such a long time!!! It's been so long since my last post and I miss you so much. Actually all summer, but not without sewing!!! It's been difficult times around here, but hopefully is over and I look forward to have you in my life. Actually, I did not stop sewing, the best therapy, and I will show you everything I have done. Also, I kept reading your posts all the time and made me keep sewing even I did not feel like it. Thanks for being there, you are the best!

De moment per anar fent boca us deixo un tast del què vindrà...
For the moment, you can see part of what will come... 


Bon dia i bons somnis!!!
Good morning and good dreams!!!

22 comentaris:

  1. Em moro de ganes de veure que has fet amb aquesta roba de càmares tan xula!!! A veure si em dones alguna idea, si no es convertirà en una d'aquelles teles que no faig servir perquè m'agrada massa!

    ResponElimina
  2. SUSANA!!!!Que bé! !!!! Una altra vegada per aqui!!!!! Jo també t'he trobat a faltar, tinc mooooltííssimes ganes de veure el que has fet.
    Una abraçada!!!
    Anna

    ResponElimina
  3. Què bé que tornis a estar per 'aquí'!!!! Ens deixes ben intrigades amb aquestes fotos! Així que estaré beeen atenta!
    Fins aviat! Una abraçada

    ResponElimina
  4. Que todo vaya bien, mejore la situación
    y tus trabajos se ven muy bien, tienen buen color..

    abrazos

    ResponElimina
  5. Benvinguda!!! Ja tenim ganes de veure els teus treballs!
    Muaks

    ResponElimina
  6. Siiiii!! Quant de temps guapa!!!
    Benvinguda!! Ja estic impacient per veure les cosetes que has cosit!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Hola!! molt contenta de que tornis a ser per aquí! i de tornar a veure les meravelles que sempre fas!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. eiiii què bé que tiguis ganes de tornar a publicar!!!! Sens dubte cosir és una magnífica teràpia. Tinc moltes ganes de veure que és que has estat cosint!!

    ResponElimina
  9. Bon dia bonica!!!!. que bé que ja estàs un altre cop aquí.

    Un petonet.

    olga

    ResponElimina
  10. Bon dia i benvinguda! Nosaltres també et trobàvem a faltar.... Segur que no has deixat de cosir coses fantàstiques! Petons

    ResponElimina
  11. Susana me encanta que estés de nuevo por aquí. Ya tengo ganas de ver las cosas tan bonitas que habrás hecho durante este tiempo. Un besote guapa

    ResponElimina
  12. Hola guapa, t'hem trobat a faltar !!! Que be que ja estiguis aquí de nou.
    Ja tinc ganes de veure el que has fet.
    Bon diumenge i bons somnis !!!!

    ResponElimina
  13. holaaa otra vez por aqui, ya tengo ganas de ver todo lo que has hecho
    besss

    ResponElimina
  14. Benvinguda de nou! Ja es trobaven a faltar els teus somnis... A veure què ens aniràs ensenyant!!

    ResponElimina
  15. Hola guapíssima! Estic molt contenta de tornar-te a veure per aquí!! molts ànims i endavant! m'encanta el que ens has mini ensenyat! jijjii segur que és una preciositat! una abraçada ben gran!

    ResponElimina
  16. Ooohhhh benvinguda altra vegada ja se't trobava a faltar! El petit tast és veu xulíssim, ja tinc ganes de veure-ho tot. Petons i ànims.

    ResponElimina
  17. Ben retrobada! els tastet té molt bona pinta! molts d'ànims!

    ResponElimina
  18. Susana!!! No ho facis mai més això eh!!! Jeje...bromes a part, t'envio una súper abraçada , jo també t'he trobat a faltar molt, MOLT!!!! Ensenya'ns-ho aviat, muaaaaaaaacks!!!!

    ResponElimina
  19. Re-benvinguda de nou a la blogosfera! Tinc moltes ganes de veure el que has cosit en aquest temps.

    ResponElimina
  20. Te echaba de menos! Me alegro de tenerte de vuelta, yo también estuve missing todo el verano. Pero en seguida nos ponemos al día, verdad? Espero que todo te vaya muy bien

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...